26 Eylül 2011 Pazartesi

Güveçte Tokat sarma By Damacana Su Bayiliği

Damacana Su Bayiliği Alın : 10.000 Damacana Hibe Su + Bedava Demirbaş Damacana + Reklam Malzemeleri + Sebil Desteği + 0.59 TL Dolum Ücreti = Hemen Ara 0 532 212 07 46
8 kişilik

Malzemeler

300 gram salamura yaprakTWO HUNDRED gram dana kıyma2 adet orta boy soğan2 adet orta boy domates2 çorba kaşığı pirinç1 tatlı kaşığı salça4 dal kıyılmış dereotu4 dal kıyılmış maydanozTuz, karabiber, naneGüvecin altı için:2 çorba kaşığı sıvıyağ1 adet soğan1 adet havuç1 adet domatesTuz

Yapılışı: Yapraklarınız tuzluysa sıcak suya batırıp çıkarın ve kenara alın. Kıymayı geniş bir kaba alıp üzerine rendelenmiş soğanı ekleyin. İnce kıyılmış domatesi ve kalan malzemeleri de ilave edip karıştırın. Düz bir zemine yaydığınız yaprakların içine, hazırladığınız harçtan koyup sarın. Bir tavaya 2 çorba kaşığı sıvıyağı koyup, ince kıydığınız soğan, havuç, domates ve tuzu ekleyerek sote edin. Bu karışımı, dolmaları pişireceğiniz güvecin altına yayın. Üzerine dolmaları dizin. 1 çorba kaşığı salçayı suda açıp dolmaların üzerine gezdirin. Dolmaların üzerini geçecek kadar sıcak su ve tuz ekleyip ocağa oturtun. Kısık ateşte ve kapağı kapalı olarak 1 saat 15 dakika pişirin. İsterseniz sarmaları yoğurt eşliğinde servis edin.

Cevizli çörek

6 kişilik

Malzemeler2 su bardağı un250 gram rendelenmiş kaşar peyniri160 gram margarin ya da tereyağı1 tatlı kaşığı tuz1 çay kaşığı pudraşekeri1 çay kaşığı toz kırmızıbiberÜzerine:

1 adet yumurtanın sarısıYapılışı: Unu hamur yoğurma kabına alın. Ortasını havuz şeklinde açın. Rendelenmiş kaşar peyniri, margarin ya da tereyağı, tuz, pudraşekeri ve toz kırmızıbiberi ekleyin. Kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edene dek yoğurun. Avcunuzun büyüklüğünde yuvarlaklar yapın. Bu yuvarlaklardan her birini 20 cm uzunluğunda ve bir kalem kalınlığında çubuk olacak şekilde hazırlayın. Çubukları 3 eşit parçaya ayırın. Bu üç parçanın bir tarafını birleştirin. Açıkta kalan uçları örün. Açılmaması için uçlarını da birleştirin. Üzerlerine yumurta sarısı sürün. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında üzerleri kızarana dek pişirin.

Çikolatalı armut tatlısı

4 kişilik

Malzemeler4 adet frenk armudu2 su bardağı su1 su bardağı esmer şekerSosu için:100 gram sour çikolata100 gram çiğ kremaYapılışı: Armutları sap kısımları kalacak şekilde soyun. Armutları tencereye yerleştirin, üzerlerine esmer şeker serpin ve suyu koyun. Tencerenin ağzını kapatıp kısık ateşte fokurdayıncaya kadar pişirin. Tatlıları servis tabağına alıp soğumaya bırakın. Çiğ kremayı tencerede ısıtıp üzerine sour çikolatayı ekleyin karıştırıp armutlurın üzerine düküp sokuk servis yapın.

Portakallı karışık salata

6 kişilik

Malzemeler1 adet büyük boy havuç4-5 yaprak kırmızı lahana4-5 yaprak beyaz lahana300 gram brokoli1 adet portakal1 adet domates1’er tatlı kaşığı zeytinyağı, limon suyu ve balzamik sirkeTuz, kekikYapılışı: Derin bir salata kasesine havucu rendeleyin. Kırmızı ve beyaz lahana yapraklarını yıkadıktan sonra süzüp, incecik kıyın. Brokoliyi çiçeklerine ayırın ve yıkayıp, süzün. Diğer sebzelerle birlikte havuca ekleyin. Küp doğranmış domatesi de kattıktan sonra tuz ve kekiğini ayarlayıp, bütün malzemeyi karıştırın.Portakalın kabuklarını soyup dilimleyin ve sebzelerle kadıştırıp servis tabağına alın. Bir kasede zeytinyağı, limon suyu ve balzamik sirkeyi karıştırıp, salatanın üzerine gezdirin. Tatların birbirine geçmesi için harmanlayıp servise sunun.

Ballı peynirli yoğurt

4 kişilik

Malzemeler

50 gram petek bal1 paket labne peynir1 su bardağı süzme yoğurtYapılışı: Süzme yoğurt ve labne peyniri bir kapta çırpın. Buzdolabında 10 dakika sogutun. Petek balı servis tabağına kesip yerleştirin. Dolaptan çıkarktığınız yoğurtlu karışımı best haline getirip balla beraber afiyetle yiyin.

Diyeti basarmakEğer yenildiğini sanıyorsan, yenilmişsindir. Başarmak ister ama başaramayacağını sanıyorsan, hiç şüphen olmasın, başaramazsın! Bu sözleri birçok kitapta okumuşsunuzdur. Kişisel gelişim uzmanları son zamanlarda düşünce gücüyle kilo bile verilebildiğini söylüyorlar. Evet karar vermek çok önemli, bunu ben de yaşadım. Daha önceleri tatlı yememek için karar verip verip vazgeçerdim.

Yenilirdim ve başaramayacağımı düşünüp üzülür ve daha çok tatlı yerdim. Bunu her kilo vermek isteyen yapmıştır. Pazartesi başlayacağım, denir ama bu hangi pazartesi? İpin ucu kaçar Geçenlerde bir doktor arkadaşımla konuşuyorduk veoda kilo vermek isteyip de veremiyormuş. Doktor olmama rağmen yapamıyorum, başaramıyorumderken, bir gün karar vermiş. 15 kilo vereceğim, bu konuda kendime yenilmeyeceğim, demiş ve tatlıyı kesmiş. Yavaş yavaş vermiş istediği kiloyu. Bu konuya çok inandım, geri dönüşün yok, dedim kendime diyor. Başarmak istediğiniz her ne ise inan bana gerçekten istiyorsanız, başaramayacağınız hiçbir şey yok. Hele de bu kilo vermekse, bence en kolayı bu.

Kızmayın bana. Yıllardır tüm dünya obeziteyle mücadele veriyor, sen de kolay diyorsun, derseniz yenilmiş olursunuz. Bu konuda ben sigara içenler için de aynı şeyi düşünüyorum. Gerçekten isteyen bir kişi kesinlikle sigarayı bırakabilir. İnanmak çok önemli. Evet zor, biliyorum ama yapabilirsiniz. Kilo verme konusunda bana sokakta da çok sorulan soru: Nasıl başardınız? Nasıl başardım, çünkü başaracağıma kendim inandım. Kısacası kendinize inanmalısınız. Yaklaşık 3 aydır hiçbir şekilde tatlı yemiyorum. Önce kendime verdiğim sözü tuttum ve başardım. Neler yediğimi sizlerle bir başka gün paylaşacağım. Bu günlük bu kadar. İyi pazarlar. Afiyet, bal, şeker olsun….

Elif Korkmazel

Yemek tarifleriniz ve önerilerinizi ekorkmazel@bugun.com.tr’ye bekliyorum.

Damacana Su Bayiliği Alın :
1- 10.000 Damacana Su Bedava
2- 19 litre Damacana Dolumlar 0.59 TL
3- Bedava demirbaş damacana
4- Full Sebil ve Pompa desteği
5- Full reklam masrafları desteği
6- Tabela , cam ve araç giydirme
Damacana Su Fabrikalarımız:
1- Akdamla Su 2- Damak Su 3- Uludağ Su
Su Bayiliği Başvurusu: 0 532 212 07 46

Yüksek Cinsel Performans İçin Doğal Bitkisel Ürünler : Veznedar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder