22 Eylül 2011 Perşembe

Çin usulü diyet tavuk By Damacana Su Bayiliği

Damacana Su Bayiliği Alın : 10.000 Damacana Hibe Su + Bedava Demirbaş Damacana + Reklam Malzemeleri + Sebil Desteği + 0.59 TL Dolum Ücreti = Hemen Ara 0 532 212 07 46
4 kişilik

Malzemeler

Yarım kg tavuk but3 çorba kaşığı soya sosu2 çorba kaşığı sıvıyağ4 diş kıyılmış sarımsak4 dal verev kesilmiş soğanYarım çay kaşığı susam yağıYarım çay kaşığı acı biber sosu6 adet sivri biber

Yapılışı: Tavuk butlarını derin bir kaseye alıp, 1 çorba kaşığı soya sosuyla harmanlayın. 20-2five dakika dinlendirin. Wok'u ısıtıp, sıvıyağı ekleyin. Sıvıyağ kızınca, sarmısak, soğan ve doğranmış sivri biber ilave edin. Yüksek ısıda tavayı sallayarak pişirin. Kalan malzemeyi ekleyip, 5 dakika daha aynı şekilde pişirmeye devam edin. Pilavla servise sunun.Çay simidi

8 kişilik

Malzemeler2 adet yumurta sarısı3 çorba kaşığı tereyağı1 paket kabartma tozu3 çorba kaşığı yoğurt1 çorba kaşığı toz şeker1 çay bardağı zeytinyağı2 çorba kaşığı sirke2 tatlı kaşığı mahlepAldığı kadar un1 çay kaşığı tuzÜzeri için:2 yumurtanın akı1 çay bardağı susamYapılışı: Kabın içine bir miktar un, kabartma tozu, mahlep, şeker ve tuzu karıştırın. Üzerine tereyağı, yoğurt ve zeytinyağını koyup yumurta sarısını içine katın. Sonra da yoğurarak hamur haline getirin. Cevizden büyük parçalar koparıp simit şekline getirin ve önce yumurta akına sonra susama bulayın. Tepsiye dizip ONE HUNDRED EIGHTY derecedeki fırında 25 dakika pişirin.

Kaparili patates salatası

6 kişilik

Malzemeler5 adet büyük boy patates2 çorba kaşığı tuzYarım su bardağı sızma zeytinyağı1 adet büyük boy soğan1 adet limon6 adet kornişon turşu2 çorba kaşığı kapari1 çorba kaşığı kişniş tohumuYapılışı: Patatesleri kabuklarıyla birlikte, 2 çorba kaşığı tuz eklenmiş suda haşlayın. Sıcakken kabuklarını soyup küp doğrayın. Üzerine 1 tatlı kaşığı tuz ve zeytinyağını gezdirip harmanlayın. Sıcak halde buzdolabına yerleştirip, 1 gece dinlendirin. Çıkardığınızda piyazlık doğranmış soğan, limon suyu, kornişon turşu, kapari ve kişnişi ilave edin. Karıştırıp istenirse maydanozla servis yapın.

Fırında patatesli kuzu et

8 kişilik

Malzemeler10 adet küçük boy patates8 parça kemiksiz kuzu eti5 diş sarmısak1’er tatlı kaşığı mercan köşk ve kekikBir buçuk çay bardağı zeytinyağı2 adet limonun suyuTuz, karabiberYapılışı: Eti yıkayıp süzün. Kıyılmış sarmısak, mercanköşk, kekik, zeytinyağı, limon suyu, tuz ve karabiberi bir kapta karıştırın. Üzerine eti ilave edip buzdolabına alın ve 20 dakika marine edin. Diğer taraftan patatesleri soyup kalın elma dilimi şeklinde doğrayın. Su dolu bir kaba koyup kenara alın. Eti marineden çıkarıp bir fırın kabına yerleştirin. Patatesleri kurulayıp, eti çıkardığınız marineye koyarak karıştırın. Daha sonra suyuyla birlikte etin üzerine dökün. Önceden ısıtılmış A HUNDRED AND SEVENTY derece fırında et pişene kadar, yaklaşık 35-40 dakika tutup sıcak sıcak yiyin.

Cevizli ev baklavaMalzemeler1 kg baklavalık un4 adet yumurta1 su bardağı suBir tutam tuz400 gram tereyağı3 su bardağı dövülmüş ceviz içiŞerbeti için:Bir buçuk kg tozşeker5 su bardağı su3-4 damla limon suyuYapılışı: Öncelikle şerbeti hazırlayın. Tozşeker ve suyu kaynatın. Limon suyunu ekleyip, 2 dakika daha kaynatın. Tencereyi ocaktan alın ve soğumaya bırakın. Diğer tarafta un, yumurta, su ve tuzu derin bir kaba alıp, yoğurun. Hazırladığınız hamuru 12 eşit bezeye ayırın. Her bir bezeyi çok ince olacak şekilde oklavayla açın. Yağlanmış bir tepsiye 6 adet yufkayı aralarına eritilmiş tereyağı sürerek, üst üste dizin. Üzerine ceviz içini serpin. Kalan 6 adet yufkayı da aralarına eritilmiş tereyağı sürerek üst üste dizin. En üste kalan tereyağını gezdirin. Baklavayı önce uzunlamasına daha sonra çapraz olacak şekilde kesin. Önceden ısıtılmış ONE HUNDRED EIGHTY derece fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Sıcak tatlının üzerine soğuk şerbeti gezdirin. Baklava, şerbeti iyice çektikten sonra servis yapın.

Motivasyon

Her insanın bir öğrenme kapasitesi vardır. Merak, ilgi ve zekasıyla bu kapasite artabilir diye düşünüyorum. Benim yemeğe olan merakım çocuk yaşlarımda başlamıştı. Git gide artan ilgim ve becerim beni belki de bu noktaya getirdi.

Bana en sık sorulan soru beni bu konuda daha da cause etti, işe olan ilgimi kamçıladı.

Soru şu: "Hiç yemek yapmaktan bıkmıyor musunuz?"  Benim de her seferinde cevabım aynı oluyor: "Hayır ben işimi çok severek yapıyorum. (Ama içine sevgimi katmıyorum.) Biliyorsunuz bu yemeğe bir tutam sevgi katma meselesi bana göre çok yapay gelir hep.

Neyse bana gecen gün bir okurum, 'Sizin motivasyonunuz çok yüksek demek ki' diye cevap yazdı. Ben de motivasyon tam nedir araştırdım. Psikolojide, bir işe başlamadan bizi harekete geçiren dürtü anlamında kullanıldığını ve bu dürtünün merak, ilgi, ihtiyacı gidermek ya da para kazanma olabileceğini okudum.Aslında bu motivasyonda iş ortamında rütbe, kıdem, prim, maaş artışı ve tatil de çalışma isteğini purpose etmek için kullanılan yaygın örneklerden.

Benim de merakım yemek üzerine olduğu için bu konuda yaklaşık 14 senedir uğraşıyorum ve zaman nasıl geçti anlamıyorum. Çalışmayı da seven bir yapıya sahibim sanırım. Ama gerektiğinde tembellik yapmayı da severim.Konuyu aslında ilköğretim çağındaki çocuklara getirmek istiyorum. Okullar açıldı ve bana göre sorunlar başladı.

Okuma ve ders çalışma motivasyonuBir kitapta okumuştum, ''Merak doğaldır, öğretilmez. Ancak merak etmeyi öğretebiliriz'' diye.

Her çocuğun kapasitesi farklıdır. Çocuğun kapasitesinin altında sunulan bilgi bıkkınlık yatmaz mı ya da üstünde sunulan bilgi de endişeye yol açmaz mı? Bence derslerde işlenen konular, verilen ödevler çocuğu cause edici nitelikte olmalı. Hatta öğretmenlerin ders işleme şekli de reason edici olmalı. Küçük yaşta kırmızı kurdele takıldı mı hiç yakanıza?

Ben hatırlıyorum da ne çok hoşuma gitmişti. Ama uzmanlar anne babaların bu konuları fazla abartmamalarını söylüyor. Çocukları cause etmek için fazla alkış benzer başarıyı elde edemese kaygıya yol açabileceğini belirtiyor.Kısacası motivasyon sağlamak adına abartılı davranmamak ve çocuğun aldığı notlardan çok, bir konuya gösterdiği ilgisini ve çalışmasını övmeliyiz.

Ben küçükken 'Aferin benim kızıma ne kadar güzel sofra kurmuş' derlerdi. Ben ertesi gün yine erken kalkıp o aferini duymak için yine çaba harcardım. Sonra da mutfağı  toplardım okula gitmeden önce ah ah...Size bir şey itifaf etmek istiyorum. Bana 12 yaşındayken doğum günümde ne hediye almışlardı biliyor musunuz? Bulaşık eldiveni... Komik ama benim o gün motivasyonum bitmişti.

Hadi bu günlük bu kadar, kendinize iyi bakın ve motivasyonunuzu yüksek tutun.

Afiyet, bol motivasyon olsun...

Damacana Su Bayiliği Alın :
1- 10.000 Damacana Su Bedava
2- 19 litre Damacana Dolumlar 0.59 TL
3- Bedava demirbaş damacana
4- Full Sebil ve Pompa desteği
5- Full reklam masrafları desteği
6- Tabela , cam ve araç giydirme
Damacana Su Fabrikalarımız:
1- Akdamla Su 2- Damak Su 3- Uludağ Su
Su Bayiliği Başvurusu: 0 532 212 07 46

Yüksek Cinsel Performans İçin Doğal Bitkisel Ürünler : Veznedar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder